Recenzie carte ,,Turnul de aur” (Magisterium, vol. 5) de Holly Black si Cassandra Clare

Pagini: 240

Format: 13×20 cm

Categorie: Fantasy

Varsta: +10 ani

ISBN: 9786067934540

NU CITITI IN CONTINUARE DACA NU ATI CITIT VOLUMELE 1, 2, 3 SI 4!

Al cincilea volum, care incheie seria ,,Magisterium”, promite un final grandios al aventurilor lui Callum Hunt, intr-o poveste despre prietenia adevarata, despre maturizare si despre consecintele alegerilor pe care fiecare le face. Call a fost vazut la Magisterium si ca o forta a binelui, si ca un agent al raului, a fost apreciat ca un erou dar a fost si marginalizat. Niciodata Callum nu s-a simtit pe deplin acasa la scoala de magie, iar acum, la inceputul ultimului an de studiu, locul sau la Magisterium si printre colegi este incert. Un singur prieten pare sa-i fi ramas, iar acela se afla intr-o situatie cu totul unica. Intunericul inca ii da tarcoale lui Call, iar el este nevoit sa infrunte cea mai mare provocare din viata sa.

In finalul impresionant al seriei ,,Magisterium”, autoarele de bestselleruri Holly Black si Cassandra Clare ne arata, prin intermediul lui Callum Hunt, forta incredibila a magiei in lupta dintre bine si rau. Insa totul depinde de cel care o foloseste.

Iata-ne ajunsi la finalul acestei serii minunate. Cred ca toti ne bucuram ca binele a invins…dar magia neagra este prezenta si in acest volum.

Dupa cum ati citit la sfarsitul volumului patru, Alex a devenit un devorat de haos si si-a facut o armata de elementale mortale, aduse din vid. Toti elevii si profesorii de la Magisterium se bazeaza pe Call, el fiind singurul Makar ramas in viata.

Dar altcineva este prezent inca de la inceputul volumului: Aaron. Acum, el se afla in mintea lui Call si poate comunica cu el, vede prin ochii lui, dar ii aude gandurile si poate vedea diferite culori, care sunt starile prietenului sau. Aceasta situatie aduce multe intamplari amuzante si stanjenitoare, care ne distrag putin de la pericolele intalnite la orice pas.

Pentru a-l invinge pe Alex, elevii de la Magisterium trebuie sa gaseasca cate un devorat ale celorlalte elemente. Asa ca, din nou eroii nostri pleaca intr-o aventura contracronometru pentru salvarea lumii.

Despre autori

Holly Black                                                                                                                                                               Cassandra Clare

Holly Black si Cassandra Clare s-au intalnit pentru prima oara cu zece ani inainte de aparitia primului volum, la prima sesiune de autografe a lui Holly. De atunci, ele au devenit prietene bune, o legatura intarita de pasiunea lor comuna, literatura fantasy. De la peisajele impresionante din ,,Stapanul Inelelor” si aventurile lui Batman in mohoratul Gotham City la clasicele lupte cu sabii laser si puteri magice din ,,Razboiul Stelelor”. In ,,Magisterium”, ele au hotarat sa scrie propria poveste despre bine si rau si despre persoana careia i-a fost harazit un destin maret, indiferent daca ii place sau nu asta.

Holly a scris mai multe carti de mare succes si este co-autoare a seriei ,,Cronicile Spiderwick”. Ea a castigat Newbery Honor pentru romanul ,,Doll Bones”. Cassie este autoarea mai multor serii cu un imens succes la public, precum ,,Instrumente mortale” si ,,Dispozitive infernale”. Ambele traiesc in Massachussets, SUA, la proximativ zece minute una de cealalta. Aceasta este prima lor colaborare si marcheaza inceputul unei serii formate din cinci volume.

Sper ca recenzia mea v-a ajutat si va recomand sa cititi seria ,,Magisterium” de Holly Black si Cassandra Clare.

Puteti cumpara cartea in limba romana de pe elefant.ro: Turnul de aur

In limba engleza: The Golden Tower