Recenzie carte ,,Masca de argint” (Magisterium, vol.4) de Holly Black si Cassandra Clare

Pagini: 224

Format: 13×20 cm

Categorie: Fantasy

Varsta: +10 ani

ISBN: 9789731287584

NU CITITI IN CONTINUARE DACA NU ATI CITIT VOLUMELE 1, 2 SI 3!

Cu o generatie in urma, Constantine Madden fusese aproape de a reusi ceea ce niciun magician nu izbutise pana atunci: sa-i aduca inapoi pe cei morti. Nu avusese succes, dar gasise totusi o cale de a-si mentine spiritul viu, intr-un baiat pe nume Callum Hunt. Considerat responsabil pentru omniprezenta amenintare a mortii si a razboiului, Callum este incarcerat si vrea sa stie ce pune la cale Constantine si cum de mai traieste inca. Insa baiatul nu are nicio idee si abia cand scapa din inchisoare ii este dat sa afle ce potential are planul lui Constantine…Si de acum trebuie sa decida ce va face cu uriasa sa putere.

In penultimul volum al seriei ,,Magisterium”, Callum se afla in mare pericol, acum ca toata lumea stie ca primejdia nu a disparut.

Inceputul volumului il surprinde pe Call in inchisoare, fiind considerat responsabil pentru moartea lui Aaron. Speranta ca Anastasia il va salva a pierit de mult, facandu-l sa creada ca toti au uitat de el si ca probabil tatal sau se va preface ca nu a avut niciodata un fiu. Call este supus interogatoriilor, la care de fiecare data recunoaste ca nu are amintirile Inamicului Mortii, dar nimeni nu-l crede, ramanand in contiunare prizonier.

Cand orice speranta l-a parasit, este in sfarsit ajutat sa evadeze, ajungand in fortareata lui Constantine si a Maestrului Joseph, loc care ar trebui sa-i aminteasca cine este cu adevarat.

Soarta intregii lumi depinde de alegerile lui Callum Hunt.

Pace sau razboi?

Adevar sau minciuna?

Bun sau rau?

Callum Hunt sau Constantine Madden?

Holly Black                                                                                                                                                          Cassandra Clare

Holly Black si Cassandra Clare s-au intalnit pentru prima oara cu zece ani inainte de aparitia primului volum, la prima sesiune de autografe a lui Holly. De atunci, ele au devenit prietene bune, o legatura intarita de pasiunea lor comuna, literatura fantasy. De la peisajele impresionante din ,,Stapanul Inelelor” si aventurile lui Batman in mohoratul Gotham City la clasicele lupte cu sabii laser si puteri magice din ,,Razboiul Stelelor”. In Magisterium, ele au hotarat sa scrie propria poveste despre bine si rau si despre persoana careia i-a fost harazit un destin maret, indiferent daca ii place sau nu asta.

Holly a scris mai multe carti de mare succes si este co-autoare a seriei ,,Cronicile Spiderwick”. Ea a castigat Newbery Honor pentru romanul ,,Doll Bones”. Cassie este autoarea mai multor serii cu un imens succes la public, precum ,,Instrumente mortale” si ,,Dispozitive infernale”. Ambele traiesc in Massachussets, SUA, la aproximativ zece minute una de cealalta. Aceasta este prima lor colaborare si marcheaza iceputul unei serii formate din cinci volume.

Sper ca recenzia mea v-a ajutat si va recomand sa cititi seria ,,Magisterium” de Holly Black si Cassandra Clare.

De aici puteti cumpara cartea despre care am vorbit astazi: